Tommy Lee Goat Head Lyrics (Bounty Killer Diss)

by DRW
(Jamaica)

Tommy Lee

Tommy Lee

Goat head don't diss the yutes
Uncleeeeee
Hmmmmmmm
Rise everything fi di meeting
Tell dem its a greeting
A carry the goat-head seasons
Mi a sturry war pot, mek it bun dem
nuh trust dem, watch dem
Dem a spider wid black skin
hmmmmm

When mi walk inna day shot a bark
Rrrrrrrrrrrrrrrrrr
Boy gone to di morgue
Any boy push out get defeat wid di shaft
God inna di sky di whole place get dark
heh..heh..he, uncle demon a laugh
Nephew demon shot out you heart
Look inna di shotty and a dog it a bark
Hmmm...Boy just get caught

Fool stop pree me
Goat head you can't defeat me
Hmmmm..nuh mek mi rise it
Hmmmmmmmmmmmmmmmm
Inna a middle day
Wi a walk wi di Ks and Di Mac dem
Boy haffi dead anytime when mi shot dem
Hmmmm...Any time when mi shot dem
Hmmm..The war is on uptown not giving up
Rifle buss out yuh head and fling it up
Eagle fly inna di sky and pic it up
Send mi frens wid wings and pretty shut

Hmmm..Rise up di shooters
The one from flankers
Weh buss up the tanker
Hmmm...
Pu$$y juice belly bounty
Used yuh mouth fi tek off gal panty
Di gal dem say yuh mouth smell a condom
A you mek every gal tongue long down
You can't diss no man round a Sparta
Every man pon di Sparta a demon
We wi shot you in front people
Mek you goat head open like Armon
Wah mek you badmind mi, little fu$k mouth
You fren rum blook talk say you nyam..fag
Yuh nuh name Grung Gad you a Tongue Gad
Jucie till you pull card and a hype up
You a elder mi never wah diss you
But the world done know you diss fuss
Bout you come a pull batty aligations
Member you do video wid a naked man

Unno memba dat?
Mi gald you a nuh mi fada
Cause you woulda beat up mi mada wid hamma
hmmmm..
A dat you go a jail ten time fah
And a mi you can't get no hype affa
Mi a real badman from birth
When you dead ask dead people
Mek dem tell you how mi buss out dem bomboclatt big head
Mi nuh play wid people
Hmmmm....Hmmmmmm...hmmmmmmmm

Diss a part one mi nuh need part two
Tongue Gad tek di yute dem fi cartoon
Right now mi a kill you wid one tune
And dah one yah cut sharp like harpoone

Yow killa...Yuh know you suck pu$$y
Straight Saddom and Gomarro
Dat mean you a suck pu$$y fi di devil
Action speak louder than word
Foooolllll...Wid yuh folly
True you wah get a one hype
You a style man link wid batty
You lucky say u never look up inna mi bomboclatt shotty
Hmmmmmmm...Uncleeeeeee

Click here to post comments

Join in and write your own page! It's easy to do. How? Simply click here to return to Comments.

Custom Search

Recent Articles

  1. FANS REACT POSITIVELY TO KYENIE’S 'LOVE MEANS EVERYTHING' VIDEO

    May 30, 16 10:40 PM

    Kyenie’s ‘Love Means Everything’ single has been connecting with fans since its pre release earlier this year, this due largely to the unique visuals for

    Read More

  2. Anthony Ynot - Mr Bristol Prod. by Street Digital Records

    May 30, 16 10:32 PM

    World Blast Premier Anthony Ynot - Mr Bristol Prod. by Street Digital Records Artiste Name : Anthony Ynot Song Title : Mr Bristol Producer : Street Digital

    Read More

  3. Mikey General, Chuck Fenda & Ras Shiloh’s USA Tour Set For September

    May 30, 16 10:27 PM

    Soundspecs Entertainment presents the Rooted & Grounded Roots Reggae Tour starring Reggae veteran Mikey General, Chuck Fenda and Ras Shiloh. The tour is

    Read More

  4. Styleon

    May 29, 16 10:51 PM

    STYLEON, born Tiffany Garvey is all about making a difference through her music. Styleon is a talented sensation with her eyes on the prize. She writes

    Read More


GET YOUR MUSIC & VIDEOS POSTED ON DRW


Dancehall & Reggae Music information for May 2016


SPONSORS Sites
my-island-jamaica.com

Dancehall Reggae Lyrics


Welcome to naturehealthrecipes.com see what nature's health has to offer.


[View full listing]