Lady Saw Heels On Lyrics

by DRW
(Jamaica)

Lady Saw Heels On

Lady Saw Heels On

Come and meet me at my front door

Tonite..Tonite
Let me take you on a love tour
Tonite..Tonite..
Let this tear up the stairs floor
Tonite..Tonite..
I wanna give it to you hardcore
Tonite..Tonite..

So let me love with my heals on yeah
Let me ride on you ding dong
I've been waiting for you so long
Take me to the swing song
Make love to a slow song
I got a lot of this to show you yeah
Am gonna love you like I owe you
Let me put this Pu$$Y on you
Use it control you
Mi glad say me know you


I got my legs open so wide
I wanna feel you deep inside
Baby you know I got mad vibes
But mek mi cock it up and gi you a bomb ride
I can see you got a hard on
Wait a minute, let me turn up my Trey songz
You know you got a wild one
And the pu$$y weh mi have it full a gumption

So let me love with my heals on yeah
Let me ride on you ding dong
I've been waiting for you so long
Take me to the swing song
Make love to a slow song
I got a lot of this to show you yeah
Am gonna love you like I owe you
Let me put this Pu$$Y on you
Use it control you
Mi glad say me know you


Sexiness a dweet pon mi red satin sheet
Leopard print underwear it nuh carry no seats
Stand firm inna mi Pu$$y
You cock nuh fi weak
Mi shave off mi front so it neat
With mi heals inna you back
Come beat the pu$$y bad
Mi hear say you a cockiest come give mi weh you have
Mi nuh haffi practice cause am so bad
Inna mi nine inch teleto
Am looking so bad

So let me love with my heals on yeah
Let me ride on you ding dong
I've been waiting for you so long
Take me to the swing song
Make love to a slow song
I got a lot of this to show you yeah
Am gonna love you like I owe you
Let me put this Pu$$Y on you
Use it control you
Mi glad say me know you


The baddest chick alive
Inna mi heals when mi drive
Stick shift inna mi hand pon highway 95
Put on yuh seat belt dis name over drive
Slippery when wet so nuh slide
Sweat a run cause am working out
come baby come walk wid me round the house
A long time you a run off yuh mouth
Show me what you talking about

So let me love with my heals on yeah
Let me ride on you ding dong
I've been waiting for you so long
Take me to the swing song
Make love to a slow song
I got a lot of this to show you yeah
Am gonna love you like I owe you
Let me put this Pu$$Y on you
Use it control you
Mi glad say me know you

Come and meet me at my front door
Tonite..Tonite

READ MORE ABOUT LADY SAW HERE

GET MORE DANCEHALL AND REGGAE MUSIC LYRICS HERE

Comments for Lady Saw Heels On Lyrics

Average Rating starstarstarstarstar

Click here to add your own comments

Jun 08, 2015
kpi00
by: Anonymous

super sexy/hot

Feb 22, 2013
Sista Sensi
by: Anonymous

Huge respect to Lady Saw she still doin' di damn ting!!!

Jan 19, 2013
big up lady saw and shake haters.
by: Anonymous

f**k spelling patois don't have no special spelling because everybody talk different patois a bad mind them bad mind lady saw tune a shottt!!!some a them a try too hard to be hot like the big woman in the business the queen of dance hall. them better go back to school go learn to write story.spelling alone don't make it. This queen don't have to try write story a years now she have it lock that's why she crown queen. unuh bright eeh.no artist of year or week don't compare.

Dec 03, 2012
Spelling Bee
by: Anonymous

Good effort, but di spellin nah shot at aaaaaall

Click here to add your own comments

Join in and write your own page! It's easy to do. How? Simply click here to return to Comments.

Custom Search

Recent Articles

  1. TravelBugz Entertainment 416.456.8287

    Jun 28, 16 10:49 PM

    It's all about DjCory One of Canada's best & talented young Dj, he is one half of the sound StreetTeam. Booked solid most weekend, he keeps the crowds

    Read More

  2. Reggae artiste Nesbeth Delivers Strong Performance In Canada

    Jun 28, 16 03:53 PM

    Over the weekend Reggae Firebrand Nesbeth was the toast of the town when he invaded Toronto, Canada as headliner for a concert in the Ontario capital alongside

    Read More

  3. “Billboard Selector” Endorses Starface in New Video

    Jun 28, 16 03:50 PM

    World star Hip Hop, Baller Alert, funniest 15 seconds and a number of popular international sites have received millions of online views from their posts

    Read More

  4. Lorenzo “Zagga Zo” Hanna Dancehall Dancehall Instructor

    Jun 28, 16 11:35 AM

    Lorenzo “Zagga Zo” Hanna is now internationally known, but was first introduced to dance at a young age at social gatherings with his family.

    Read More


GET YOUR MUSIC & VIDEOS POSTED ON DRW


Dancehall & Reggae Music information for June 2016


SPONSORS Sites
my-island-jamaica.com

Dancehall Reggae Lyrics


Welcome to naturehealthrecipes.com see what nature's health has to offer.


[View full listing]

Vybz Kartel Clothing Line Poised To Dominae Urban Fashion Globally

US Gorilla named after Rita Marley song Harambe

Mr Vegas Getting Better Respond from US Radio Station after diss Drake.